找渣!







某日,機場北閘獨個兒工作中…

突然有個中年男人,推著佢架坐左個疑似佢個女的妹妹主動走近我。

男:你係到做緊咩?
水:問卷調查。
男:幫邊到做?
水:女髮局。
男:你訪問d咩人?
水:女客。
男:我咪旅客囉,做咩你唔訪問我!?
水:……我地唔訪問香港人
男:我住係台灣的,你做咩唔問我,係咪歧視我!!!!!
水:………(#)$*唉,無啦啦又撞到癲佬)……咁你係咪係台灣住夠一年丫?
男:我係台灣,香港兩邊走的,但我係黎香港旅遊的!!!
水:………咁你咪香港居民?
男:丫,你地d人咁做野的,我得閒同周太講下先。(說罷拂袖而去)
水:(周太無做好耐啦,hk真係多癲佬)

0 comments:

Post a Comment